سرور اچ پی

سرور اچ پی

سرور اچ پی

سرور اچ پی با قیمت ارزان برای مشتریان گرامی در سراسر کشور در نظر گرفته شده. با توجه استقبال بالا از تجهیزات hp  , سرور اچ پی بین مشتریان ایرانی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده. ما بهترین مقالات مفید را در رابطه با شبکه و تجهزات تحصصی آن را به شما ارائه می دهیم. پس اگر می خواهید بدانید سرور hp چیست؟ می توانید از مقالات مفید موجود در سایت بهره ببرید. بسیاری از شرکت های خصوصی بدون داشتن اطلاعات متاسب بدنبال خرید سرور اچ پی هستند و ممکن است با توجه به طیف گسترده محصولات این شرکت نتوانند انتخاب درستی داشته باشند. با این وجود خرید آگاهانه می تواند برای شرکت ها باعث صرفه جویی قابل توجهی گردد.

فروش سرور hp

Density Line Servers) HPE ProLiant DL Servers) : اصطلاح DL مخفف کلمه  Density Line بوده و به رده سرورهای رکمونت اچ پی ( Rackmount Series ) اطلاق میگردد .همچنین ما در آی‌تی باز عرضه کننده مستقیم قطعات سرور اچ‌پی بوده و فروش رور hp را به صورت مستقیم به شما ارائه می‌دهیم و شما می‌توانید به راحتی اقدام به خرید سرور hp مورد نظر خود را انجام دهید. در آی تی باز علاوه بر امکان خرید سرور hp شما می‌توانید نقد و بررسی و ویژگی‌های هر کدام از سرور‌های اچ پی را بررسی نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروش آنلاین سرور hp

سرور‌های رکمونت hpe ماژولار و منعطف بوده و همانطور که نام آنها مشخص است قابل اتصال به رک می‌باشند . این سرور‌ها که قابلیت پردازش‌هایی با حجم بالا را دارند برای کسب و کارهای متوسط یا بزرگ مناسبند. شما می توانید مرکز داده خود را با سرورهای رکمونت به روزرسانی کنید تا کارایی، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری را برای کسب و کار خود فراهم کنید. ما در آی‌تی باز محیطی ساده و مطمئن برای فروش سرور hp ایجاد کرده ایم از این رو شما میتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. آی‌تی باز فروش آنلاین سرور hp

هچنین جهت مشاهده لیست سرور‌های ایستاده اچ‌پی HPE Tower server اینجا کلیک کنید.

سرور اچ پی

سرور اچ پی امروزه سلطان اکثر دیتاسنترهای بزرگ و کوچک در سرتاسر دنیاست. اکنون شرکت ها و سازمان های زیادی در سرتاسر دنیا از سرور hp استفاده می کنند. به همین خاطر شاید بتوان گفت که اکنون تجهیز دیتاسنتر به معنای به کار بردن سرور hp است . سرور hp بر حسب نیازهای گوناگون شبکه هایی سازمانی می تواند در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شود. برخی از آن ها با ترکیب سایر تجهیزات وابسته می توانند فضای یک رک را پر کنند و برخی دیگر از آن ها تنها به ابعاد یک کیث ساده رایانه شخصی است.

سرور اچ پی می تواند کانفیگ های گوناگونی را بر حسب نیاز شما داشته باشد. این دسته از سرورهای بسیار انعطاف پذیر هستند و این امکان را به ما می دهد که بتوانیم بر حسب نیازهای کنونی و یا توسعه هایی که در آینده کاریمان ایجاد می شود، سرور را تقویت کنیم و قطعات مختلف را به آن ها اضافه کنیم.

سرور اچ پی ترکیبی از فناوری های گوناگون است. این فناوری ها گاه در نوع خود بی نظیر هستند و بسیار از آن ها نیز در جهان رتبه اول را دارند. بیشتر پردازنده هایی که در سرور hp به کار برده می شوند، ساخت شرکت اینتل هستند. این شرکت نیز به مانند شرکت HPE یکی از پیشگامان تولید پردازنده در جهان است. در سرور اچ پی می توان از یک تا چهار پردازنده را به کار گرفت. این پردازنده ها می توانند از چهار تا 28 هسته را داشته باشند و تا سرعت بالاتر از 4 گیگابایت کار کنند.

سرور اچ پی

سرور اچ پی از گذرگاه های حافظه بسیار قوی استفاده می کنند. تعداد گذرگاه هایی به کار رفته برای رم و پردازنده در این سرور گاه به 48 مورد برای 4 پردازنده (یعنی 12 مورد برای هر کدام) می رسد. شرکت اچ پی برای رم در سرور اچ پی انواع تمهیدات را در نظر گرفته است. همانطور که در بالا دیدید افزایش گذرگاه ها یکی از این تمهیدات است. در سرور های اچ پی می توان از 4 تا 96 ماژول رم را بسته به شاسی سرور به کار گرفت. ظرفیت حیرت آور رم این سرور می تواند از 8 گیگابایت تا 12 ترابایت را پوشش دهد.

در سرور اچ پی از اسلات های PCIe 3.0  استفاده شده است. این اسلات ها امکان اتصال تجهیزات سخت افزاری به سرور را به ما می دهند.  این اسلات ها می توانند انواع کارت های گرافیک، هاردها، تجهیزات شبکه و طیف گسترده ای از ابزارهای مورد نیاز در شبکه را به سرور اضافه کنند.

سرور اچ پی

سرور اچ پی از چیپ ست HPE iLO استفاده شده است. این چیپ ست به واقع یکی از شگفت انگیز ترین اختراعات شرکت hp در زمینه سرورها است. این چیپ ست امکان مدیریت کردن بهینه سرور را به ما می دهد. همچنین با استفاده از این چیپ ست می توان سرور را از راه دور کنترل کرد. انبوهی از نرم افزارهای مدیریتی و کاربردی با استفاده از این چیپ ست کار می کنند و هدایت سرور اچ پی را برای ما بسیار راحت تر و انعطاف پذیر تر می کنند.

همانطور که دیدیم سرور hp از نظر پردازش و رم رتبه بسیار خوبی دارد. اما نبایداز حجم ذخیره سازی در آن غافل شد. سرور اچ پی امکانات بسیار خوبی را به کاربران برای افزایش حجم دخیره سازی می دهد. در این سرور می توان از تعداد متنوعی از هارددرایوها و فلاش کارت نظیر SFF، LFF، SSD و NVMe استفاده کرد. حجم ذخیره سازی هم در این سرور می تواند به صورت چشمگیری زیاد باشد به هفتصد ترابایت و بیشتر برسد.

برای بهینه تر کردن مصرف انرژی در سرور hp ، از پاورهای قوی و هوشمند اچ پی استفاده شده است. ضریب بهره وری در این پاورها به 94 تا 96 درصد می رسد. این پاورهای از قابلیت مدیریت هوشمند انرژی برخوردار هستند. و می توانند حجم انرژی که مورد نیاز هر بخشی است را برای آن تامین کنند و در زمان بیکاری سطح انرژی را کاهش دهند. این کار سبب می شود که به اصطلاح «سرور خنک» کار کند. این کار علاوه بر کاهش مصرف انرژی سبب بهبود عملکرد سرور و قطعات آن می شود.

برای خنک سازی قطعات سرور از فن های گوناگونی در آن استفاده شده است. این فن ها بسیار بی صدا هستند و از انرژی سطح بهره وری بالایی دارند. همچنین این قابلیت را دارند که در صورت عدم نیاز متوقف شوند و یا با دور آهسته تری کار کنند. بسته به تعداد و حجم قطعاتی که در سرور اچ پی به کار برده می شود، تعداد فن ها متغییر خواهند این فن ها به صورت Hot Plug هستند و می توان آن ها را به راحتی از جای خود خارج کرد.

سرور اچ پی به عنوان قلب یک شبکه  است. چه شبکه شما در یک سازمان کوچک باشد و یا در یک سازمان بزرگ قرار گرفته باشد. باید به نحوی تمام رایانه ها (کلاینتها) را به سرور متصل کنیم. اینجاست که نقش کارت شبکه برایمان پر رنگ می شود.

کارت شبکه های سرور hp تنوع بسیار زیادی دارند. آن ها با سرعت ها و خروجی های متفاوتی کار می کنند که توضیح آن ها را در جای خودشان به شما خواهیم داد. اما در اینجا باید بگوئیم که کارت شبکه های اچ پی می توانند از سرعت یک تا 100 گیگابایت بر ثانیه را پشتیبانی کنند. به مانند سایر قطعاتی که شرکت HPE ارائه می کند. این کارت های  مملو از فناوری هستند. بهترین فناوری آن ها FlexibleLOM است که امکان انتخاب سرعت خروجی کارت های شبکه را به ما می دهد. کارت های شبکه ممکن است از نوع آن بورد و یا از نوع اسلاتی باشند که در درگاه خود و یا بر روی اسلات های PCIe نصب شوند. با این حال پشتیبانی خوبی از هر نمونه کارتی که مخصوص هر سروری است انجام شده است.

مدیریت سرور hp نیز نکته ای است که نباید از یاد برد. با پیشرفت نسل به نسل این سرور ها اکنون شاهد توسعه فناوری های نرم افزارهای و سخت افزاری  در عرصه های سیستم عامل، نرم افزارهای کاربردی و امنیت در این سرور ها هستیم. اکنون فهرست بلند بالایی را برای انتخاب سامانه های نرم افزاری از سیستم عامل گرفته تا اپ های موبایل را در اختیار داریم.

سیستم عامل هایی که می توان بر روی این سرور نصب شوند شامل ویندوز سرور، لینوکس، ClearOS و VMware و انواع نامهایی مشهوری می شود که در دنیای دیتاسنتر وجود دارد. با این تنوع هر نرم افزار متصوری را می توان بر روی این سرور نصب کرد.

خرید سرور اچ پی

سرور اچ پی می تواند از طیف گسترده ای از نرم افزارهای کاربردی استفاده کند.  این نرم افزارها می توانند کارهای متعددی را برای ما انجام دهند. از مدیریت کردن شبکه، بررسی سلامتی سرور، مجازی سازی، پردازش ابری، کنترل از راه دور سرور و یا اقدامات امنیتی که برای سلامت شبکه مفید باشد.

همچنین به روز رسانی نیز در سرور اچ پی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سرور از مدیریت هوشمند به روز رسانی استفاده می کند. این مدیریت هوشمند به صورت خودکار مواردی که نیازمند به روز رسانی هستند را شناسایی می کندو به صورت خودکار آن ها را به روز می رساند.

در کل می توان گفت که سرور اچ پی به ما انعطاف پذیری، قابلیت های پردازش بالا، سرعت عملکرد، توسعه پذیری، ارتباط پذیری از راه دور و بسیار از تمام امکانات دیگر را می دهند. در آی تی باز ما مجموعه ای کامل از تجهیزات شبکه و قطعات سرور را به شما عرضه کرده ایم.

خرید سرور hp

سرور اچ پی نیز جزو اساسی ترین اقلامی است که ما در آی تی باز نسبت به ارائه آن ها اقدام کرده ایم. در این جا شما فهرست بلند بالایی از انواع سرور های اچ پی و همچنین کانفیگ های مختلف آن را مشاهده می کنید و همچنین می توانید با قابلیت های جدید نظیر «اسمبل کردن مجازی» که در اینجا ما برایتان آماده کرده ایم نسب به اسمبل کردن سرور قبل از خرید اقدام کنید و به راحتی خرید سرور اچ پی مورد نظر خود را انجام دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید سرور hp و ثبت سفارش آن در وبسایت آی‌تی باز به دو صورت قابل انجام می‌باشد روش اول خرید سرور های باندل شده و دارای پارت شرکت اچ پی و یا CTO های آماده شده توسط آی‌تی باز که از طریق بالای همین صفحه شما قادر به خرید مستقیم این محصولات از همین صفحه می‌باشد و روش دوم همانطور که گفته شد اسمبل کردن سرور بر اساس کانفیگ مورد نظر شما بسته به نیاز سازمان خود ثبت سفارش و اقدام به خرید سرور اچ پی مورد نظر خود نمایید.
از جمله مزایای استفاده از سیستم اسمبل سرور آی تی باز این است که شما را در شناسایی قطعاتی که با سرور مورد نظر شما هم خوانی دارند بی نیاز می‌نماید و سیستم به تنهایی قابلیت شناسایی قطعات بسته به انتخاب نوع شاسی مورد نظر شما را دارند و ما شما را مرحله به مرحله و گام به گام از انتخاب شاسی سرور تا انتخاب پاور سرور راهنمایی می‌نماییم و در مرحله آخر شما می‌توانید آسوده خاطر ثبت سفارش خرید سرور hp مورد نظر خود را ثبت نمایید و آماده برقراری تماس از سمت پشتیبانان سیستم ما باشید.

ما در آی تی باز تمام اقلام را بدون واسطه و از شرکت های مادر تامین و وارد می کنیم. به همین خاطر ضمن تضمین اصالت کالاها، قیمت های رقابتی و هماهنگ با نرخ جهانی آن را به شما عرضه می کنیم. برای خرید، دریافت مشاوره و یا اطلاعات مفید دیگر حتما با کارشناسان ما در آی تی باز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید