مارول و HPE آداپتورهای استاندارد صنعت را برای سرورهای HPE ProLiant و Apollo Gen10 Plus معرفی می کنند

مارول و HPE آداپتورهای استاندارد صنعت را برای سرورهای HPE ProLiant و Apollo Gen10 Plus معرفی می کنند

نوآوری می تواند به اشکال مختلف به وجود آید. بعضی اوقات با یک فناوری کاملاً جدید و گاه با به روزرسانی یک محصول موجود و در موارد دیگر ، فقط با تغییر رویکرد نحوه دستیابی و تحویل یک محصول است. این دومی است که جدیدترین نوآوری از Hewlett Packard Enterprise (HPE) هنگام اتصال I / O است.

در رابطه با راه‌اندازی سرورهای HPE ProLiant و Apollo Gen10 Plus ، تیم HPE Server I / O Options یک رویکرد جدید برای تهیه و واجد شرایط بودن آداپتورهای اترنت برای این سرورها ایجاد کردند. HPE با به کارگیری آنچه آنها از آداپتورهای استاندارد می نامند ، می تواند با افزایش تعداد گزینه ها در هنگام به روزرسانی سیستم عامل و درایور برای آداپتورهای اترنت خود در سرورهای HPE ، به بهترین نحو پاسخگوی نیاز مشتریان نهایی خود باشد.

به طور سنتی ، HPE فن آوری I / O را از طریق تأمین کنندگان OEM مانند Marvell ایجاد می کند ، شماره ها و مشخصات مدل مشتری را برای آداپتورها ایجاد می کند و سیستم عامل و درایوهایی را فقط از HPE در دسترس قرار می دهد. این آداپتورهای “سفارشی” اغلب بهینه سازی شده با HPE گفته می شدند. HPE با شروع به کار با سرورهای Gen10 Plus ، شخصی سازی ها را از بین می برد و از آداپتورهای استاندارد استفاده می کند که می توانند نه تنها در سرورهای HPE بلکه در سایر افراد نیز کار کنند. از این رو اصطلاح “آداپتورهای استاندارد صنعت”

Marvell خوشحال است که شریک استراتژیک HPE است ، طیف گسترده ای از آداپتورهای Marvell® FastLinQ® را ارائه می دهد که کاملاً دارای صلاحیت هستند و توسط HPE در سرورهای HPE ProLiant Gen10 Plus پشتیبانی می شوند. در زیر پیشنهادات فعلی Marvell برای سرورهای HPE Gen10 Plus ارائه شده است.

نام شماره مدل HPE توضیحات محصول
آداپتور PAS8437-B21 QL41132HLRJ HPE Ethernet 10Gb 2-port 2 BASE-T QL41132HLRJ
آداپتور P10103-B21 QL41132HQRJ HPE Ethernet 10Gb 2-port 2 BASE-T QL41132HQRJ OCP3
آداپتور P21933-B21 QL41132HLCU HPE Ethernet 10Gb 2-port SFP + QL41132HLCU
آداپتور P08452-B21 QL41132HQCU HPE Ethernet 10Gb 2-port SFP + QL41132HQCU OCP3
آداپتور P10094-B21 QL41134HLCU HPE Ethernet 10GbE 4-port SF + QL41134HLCU
آداپتور P22702-B21 QL41232HLCU HPE Ethernet 10 / 25Gb 2-port SFP28 QL41232HLCU
آداپتور P10118-B21 QL41232HQCU HPE Ethernet 10 / 25Gb 2-port SFP28 QL41232HQCU OCP3
با رویکرد جدید ، مشتریان HPE Gen10 Plus می توانند شماره های مدل مارول را در توضیحات محصول HPE مشاهده کرده و شناسه فروشنده و محصول مارول را در بوت سرور شناسایی کنند. سپس آنها را برای مشخصات دقیق ، راهنماهای کاربر ، گزارش های فنی و حتی بارگیری سیستم عامل و / یا درایورها به Marvell هدایت می کند. مدل پشتیبانی تغییر نخواهد کرد و HPE به پشتیبانی از سطح 1 – 3 ادامه می دهد. این رویکرد جدید به مشتریان از HPE به چند طریق بهره مند می شود:

شفافیت نوع خاصی از اطلاعات مربوط به محصول و مدل – نیاز به استفاده از دستیاران رمزگشایی پیچیده یا سایر اسناد را برای تعیین تولید کننده واقعی از بین می برد.
قوام در نامگذاری محصول / مدل در HCL های سیستم عامل که باعث می شود زمان با کنترل متقابل I / O و سازگاری سیستم عامل صرفه جویی شود.
سریعتر زمان به بازار برای پیشرفت و به روزرسانی های درایور / درایور برای رفع مشکلات در صورت موجود بودن از سازنده.
امکان ساده سازی فرایند نگهداری در محیط های سرور چند فروشنده و گرفتن مستقیم سیستم عامل / درایور از وب سایت های سازنده.
برای آن دسته از مشتریانی HPE ProLiant که ترجیح می دهند از نرم افزارهای مستقر در HPE و برنامه های کاربردی مانند HPE System Insight Manager (SIM) ، مدیر بروزرسانی سیستم (SUM) یا Service Pack for ProLiant (SPP) استفاده کنند ، HPE همچنین سیستم عامل و درایورها را از طریق نرمال خود در دسترس قرار می دهد. فرآیندهای سه ماهه

نمونه کارها Marvell برای HPE ProLiant Gen10 Plus شامل آداپتورهای فاکتور شکل PCIe و OCP 3.0 در انواع 1 / 10GBASE-T ، 10Gb SFP + و 10 / 25GbE SFP28 است. همه این آداپتورها از لیست و ویژگی های برجسته صنعت Marvell پشتیبانی می کنند ، از جمله:

جهانی RDMA: به مشتریان امکان می دهد همزمان RDMA را از طریق Converged Ethernet (RoCE) یا iWARP RDMA اجرا کنند.
فن آوری SmartAN:: به طور خودکار تنظیمات خطای پهنای باند و خطای اصلاح آداپتور را برای مطابقت با سوئیسی که به آن متصل شده و نوع کابل مورد استفاده قرار می دهد ، تنظیم می کند.
Redfish PLDM: نظارت و مدیریت یکپارچه از راه دور و مدیریت محیط حرارتی و سایر داده های آداپتور را فراهم می کند.
برنامه مدیریت Marvell FastLinQ QCS: به عنوان حداکثر انعطاف پذیری به عنوان GUI ، CLI ، افزونه VMware یا کیت PowerShell موجود است.
DPDK Offload: شتاب بسته کوچک دو طرفه تا 68Mpps.
بارگذاری SR-IOV برای محیط های سرور مجازی.
بارهای تونل: VXLAN ، NVGRE ، GENEVE.
NVMe از پارچه: برای کارایی بالا SDS / HCI یا اتصال ذخیره سازی مشترک.
اینترنت اکسپلورر اینترنت اکسپلورر IEEE 1588
فاکتورهای PCIe 3.0 x8 و OCP 3.0 را تشکیل می دهند
برای اطلاعات بیشتر در مورد آداپتورهای FastLinQ مارول ، خلاصه محصول خانواده در اینجا بارگیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Universal RDMA ، فناوری SmartAN و سایر قابلیت های منحصر به فرد Marvell FastLinQ ، به کتابخانه Wire Video ما در اینجا مراجعه کنید https://connect.marvell.com/hpe-videos.

دیدگاهتان را بنویسید