پاور بانک اوریکو مدل S2 ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک اوریکو مدل S2 ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک اوریکو مدل S2 ظرفیت 20000 میلی آمپر
با این مدل از پاوربانک‌های «اوریکو» باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک‌پلیر، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. در این پاوربانک دو درگاه خروجی USB 2.0 وجود دارد که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به طور همزمان را فراهم خواهد کرد. شدت جریان خروجی در یکی از این درگاه‌ها 1.0 آمپر و در درگاه دوم 2.0 آمپر است. ولتاژ ورودی و خروجی در این پاور بانک 5.0 ولت و شدت جریان ورودی در آن 2.0 آمپر است. همچنین باتری به‌کار رفته در این مدل از محصولات اوریکو لیتیوم پلیمری بوده و 20000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این شارژر همراه ظاهری شبیه به یک مستطیل با 2.2 سانتی‌متر ارتفاع، 15.7 سانتی‌متر طول و 5.9 سانتی‌متر عرض دارد. بدنه‌ی آن هم با استفاده از آلومینیم ساخته شده و در برابر خط‌وخش مقاومت دارد. ابعاد و وزن این مدل از محصولات اوریکو به صورتی است که به سادگی داخل جیب یا کیف جای می‌گیرد. بنابراین می‌توانید این پاور بانک را همیشه همراه با خود داشته باشید و بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری از گوشی موبایل یا تبلت‌تان استفاده کنید. روی سطح این پاور بانک نشانگرهای LED قرار گرفته تا خیالتان بابت شارژ باتری خود شارژر هم راحت باشد. شما می‌توانید این نشانگرها را بررسی کرده و در صورت نیاز باتری پاور بانک را شارژ کنید.

به دلیل استفاده مداوم از گوشی ها و تبلت های هوشمند، تمام شدن شارژ آن ها در محل هایی که پریز برق وجود ندارد به یکی از دغدغه های روزمره کاربران تبدیل شده است به طوری که در عصر حاضر به دلیل همه گیر شدن گوشی ها و تبلت های هوشمند، خاموش شدن این دستگاه ها به دلیل تمام شدن شارژ، ممکن است کاربران را از رسیدن به بسیاری از کارهای مهم و ضروری باز دارد. راه حل این مشکل پاوربانک اوریکو مدل S2 با ظرفیت باتری 20000 میلی آمپر ساعت است که برای همیشه کاربران را از نگرانی تمام شدن شارژ دستگاه های هوشمند خود نجات می دهد.
طراحی و ظاهر
پاوربانک اوریکو مدل S2 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و در تولید این محصول از فناوری یکپارچه برش CNC استفاده شده است. این محصول از کالبد و اسکلت محکم و با دوامی برخوردار است و همچنین از نقطه نظر اندازه می توان گفت که ابعاد پاور بانک اویکو S2 به صورتی است که کاربر به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند آن را به هر کجا که می خواهد با خود حمل کند. در ساخت شارژر همراه اوریکو مدل S2 از مواد PC با کیفیت مرغوب استفاده شده است و پرداخت رنگی به کار رفته در آن به صورتی است که درخشندگی قابل توجهی را به این محصول بخشیده است که توجه کاربران حتی مشکل پسندان را نیز به سمت این محصول جذب می کند. لوگوی کمپانی ORICO توسط فناوری لیزر بر روی این محصول حک شده است که نه تنها از زیبایی پاور بانک اوریکو مدل S2 کم نکرده است بلکه زیبایی آن را دو چندان نیز کرده است. شایان ذکر است که در تولید این محصول از فناوری اکسیداسیون آندی کمک گرفته شده است که به موجب آن سطح شارژر همراه اوریکو به عنوان یک سطح محافظ محکم عمل می کند و دوام بدنه این محصول مثال زدنی است.
پورت های ورودی و خروجی
پاور بانک اوریکو مدل S2 مجهز به دو پورت خروجی USB با ولتاژ و جریان 5 ولت و 2.1 آمپر می باشد که می تواند دو دستگاه هوشمند را به صورت همزمان و در مدت زمان کمی شارژ کند بناباین در وقت کاربر به میزان زیادی صرفه جویی می شود. این محصول مجهز به یک پورت ورودی Micro USB با ولتاژ و جریان 5 ولت و 2 آمپر می باشد.

ظرفیت باتری پاوربانک S2 اوریکو
باتری شارژر همراه اوریکو مدل S1 ظرفیت بالایی به اندازه ی 20000 میلی آمپر ساعت را دارا می باشد که مجهز به فناوری ذخیره نیرو و شارژ پیشرفته می باشد که افراد می توانند دستگاه های هوشمند خود را در کمترین زمان شارژ کنند. کاربران می توانند با یک بار شارژ کامل این محصول، دستگاه های خود را نه تنها یکبار بلکه چندین بار شارژ نمایند. با توجه به آزمایش هایی که بر روی این پاوربانک در آزمایشگاه کمپانی اوریکو انجام شده است، این اطلاعات به دست آمده است که با شارژ کامل این محصول می توان گوشی موبایل آیفون 6 اس را تقریبا 8 بار، آیپد پرو را تقریبا 2 بار، گوشی موبایل هوآوی P8 را تقریبا 5 بار و Samsung Galaxy Tab S را تقریبا 3 بار شارژ کرد. لازم به تاکید است که اعداد ذکر شده در آزمایشگاه اندازه گیری شده اند و ممکن است با واقعیت متفاوت باشد.
سلول های لیتیومی قدرتمند کمپانی LG
سلول های باتری یکی از اجزای مهم یک پاوربانک به شمار می آیند بنابراین در پاوربانک اوریکو مدل S2 به جهت ارتقا نرخ تبدیل شارژ و افزایش طول عمر از سلول های باتری LG / Samsung استفاده شده است.
IC هوشمند تشخیص جریان
اوریکو در این محصول از یک IC هوشمند و همچنین فناوری Super Charge استفاده کرده است که باعث می شود تا دو پورت USB تعبیه شده در شارژر همراه اوریکو مدل S2 بتواند به طورخودکار جریان وارد شده به دستگاه مورد نظر را در بازه 0.5 تا 2.1 آمپر تشخیص داده و خروجی را تنظیم کند.
سازگاری بالا
پاوربانک اوریکو مدل S2 با طیف وسیعی از گوشی های هوشمند و تبلت ها سازگاری دارد بنابراین دیگر نیاز نیست تا کاربر از خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل خود به دلیل تمام شدن شارژ نگران باشد.
مجهز به نشانگر LED
پاوربانک اوریکو مدل S2 مجهز به چهار چراغ LED است که میزان شارز باقی مانده از این محصول را نشان می دهد به طوری که اگر یک نشانگر به حالت چشمکزن روشن باشد، نشان دهنده میزان شارژ کمتر از 10% است و به ترتیب با یک چراغ روشن شارژ 10%-20%، دو چراغ روشن شارژ 25%-50%، سه چراغ روشن شارژ 50%-75% و چهار چراغ روشن شارژ 75%-100% است.
ایمن و محافظت شده
در طراحی داخلی شارژر همراه اوریکو مدل S2 از مدارهای خاصی استفاده شده است تا به صورت ایمن و محافظت شده گوشی موبایل کاربر را شارژ نماید. محافظت در برابر شارژ بیش از حد، دمای بیش از حد، تخلیه شارژ، ولتاژ بیش از حد، حفاظت در برابر جریان بیش از حد و اتصال کوتاه از جمله ویژگی های این شارژر همراه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید