پاور بانک اوریکو مدل Q1 ظرفیت 10400 میلی آمپر

پاور بانک اوریکو مدل Q1 ظرفیت 10400 میلی آمپر

پاور بانک اوریکو مدل Q1 ظرفیت 10400 میلی آمپر

شارژر همراه «اوریکو» مدل «Q1» باتری‌ لیتیوم‌پلیمری دارد که ظرفیت آن معادل 10400 میلی‌آمپرساعت است. این پاوربانک از فناوری شارژ سریع کوالکوم 2.0 بهره می‌برد و می‌تواند 3 تا 4 مرتبه سریع‌تر از شارژرهای همراه معمولی دستگاه شما را شارژ کند. ویژگی جالب آن “قابلیت شارژ اضطراری” است، یعنی با نیم‌ساعت شارژکردن می‌تواند 58درصد شارژ گوشی‌های موبایل مجهز به فناوری شارژ سریع را فراهم کند. این شارژر همراه، حدود 10 سانتی‌متر طول و 7.5 سانتی‌متر عرض دارد و به‌راحتی در جیب، کیف‌های کوچک و جیب کیف‌های لپ‌تاپ جای می‌گیرد و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و بدنه‌ی فلزی آن مقاوم و محکم است. این پاوربانک به خاطر شارژ سریع خود، می‌تواند شدت‌جریان‌های متفاوتی را با توجه به ولتاژ خروجی فراهم کند. اگر آن را به دستگاه 5ولتی وصل کنید، 2 آمپر شدت‌جریان خروجی می‌توان از آن گرفت و اگر به 9 ولت وصل شود، 1.8 آمپر خروجی داریم و با ولتاژ 12 ولت، شدت‌جریان خروجی 1.35 آمپر خواهیم داشت. یعنی به‌طور خودکار جریان و ولتاژ موردنیاز دستگاه‌هایی را که به آن متصل می‌کنید تشخیص می‌دهد. مدارهای داخلی این پاوربانک در برابر شارژ بیش‌ازحد، نوسانات ولتاژ، اتصال کوتاه و حرارت بالا ایمن و حفاظت‌شده هستند. در کنار دکمه‌ی خاموش و روشن این پاوربانک چهار نشانگر LED وجود دارد که هرکدام از آن‌ها نشان‌دهنده‌ی شارژ 25درصدی باتری آن هستند. پاوربانک Q1 با ظرفیت اسمی بالای خود می‌تواند بیش از پنج بار گوشی موبایل و بیش از دو بار تبلت را به‌طور کامل شارژ کند و همراه بسیار مفیدی برای شما باشد.

داشتن پاوربانک همیشه برای کسانی که از کالاهای دیجیتال استفاده می‌کنند، جذاب است. در بیشتر مواقع به منبع انرژی بیش از چیزی که برای باتری کالاها در نظر گرفته شده است، احتیاج می‌شود. مهم است که برای تامین انرژی اضافی موردنیاز، از چه منابعی استفاده کنیم. قبلا برای بیشتر روشن نگه‌داشتن دستگاه ها از باتری اضافی استفاده می‌شد؛ اما این روزها پاوربانک‌¬ها کار را ساده کرده اند. یکی از شارژرهای همراه بازار ساخته شرکت اریکو بوده که تحت عنوان Q1 شناخته می‌شود.

پاوربانک Q1 محصول شرکت اوریکو است که می توان آن را در زمره ی پاوربانک های پرمخاطب این شرکت قرار دارد. فناوری QC2.0 به کار رفته در این شارژر همراه می‌تواند دستگاه شمارا تا سه برابر سریع‌تر شارژ کند. همچنین قابلیت آن را دارد که ولتاژ دستگاه شما را شناسایی کرده و طبق آن جریان را تنظیم کند. به این معنا که وقتی با ولتاژ 5 ولتی دستگاهی متصل کنید 2 آمپر و وقتی دستگاه 9 ولتی به آن متصل کنید 1.8 آمپر و وقتی ولتاژ 12 ولت به آن وصل کنیم 1.35 آمپر خروجی می‌دهد.

معمولا پاوربانک‌های با بدنه‌ی پلاستیک برای آن‌هایی که استفاده‌ی روزمره و زیادی دارند و همچنین می‌خواهند پاوربانکی زیبا و جمع‌و‌جور داشته باشند مناسب نیستند و بهتر است تا از پاوربانک‌های آلومینیومی استفاده کنند تا هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر مقاومت و استحکام بسیار مناسب هستند.

این شارژر همراه سایز کوچک‌تری نسبت به دیگر پاوربانک‌ ها با ظرفیت برابر دارد. این ویژگی به واسطه‌ی استفاده از باتری‌های لیتیوم پلیمری سامسونگ تحقق یافته است. همچنین فناوری OHP این شارژر همراه از گرم شدن آن جلوگیری می‌کند و شارژ ایمنی را برای دستگاه‌های شما به ارمغان می‌آورد.

مشخصات :
ابعاد : 21.5 × 76 × 102 میلی‌متر
نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی : 5.0 ولت
تعداد درگاه خروجی : 1 عدد
محدوده ظرفیت : 10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی : 10400 میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
سازگار با : اکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال
قابلیت های ویژه :
تکنولوژی Quick Charge 2.0 , شارژ ایمن (MultiProtect) , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل
سایر امکانات و قابلیت‌ها :
خروجی: 9 ولت 1.8 آمپر، 12 ولت 1.35 آمپر و 5 ولت 2 آمپر
جتس بدنه: آلومینیمی
دارای گواهی MFI برای سازگاری با محصولات اپل
قابلیت تشخیص خودکار جریان و ولتاژ مورد نیاز دستگاه های متصل شده
دارای باتری های باکیفیت شرکت های ال‌جی و سامسونگ
قابلیت شارژ اضطراری: با نیم ساعت شارژ ارائه 58% شارژ برای اکثر گوشی های موبایل
ایمن و محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما، ولتاژ، جریان، الکتریسیته ساکن و تخلیه شارژ

دیدگاهتان را بنویسید