دسته‌ها
علم و تکنولوژی

عکاسی از زمین در فضا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می 10 پرو

عکاسی از زمین در فضا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می 10 پرو

شیائومی جدیدترین محصول خود به نام شیائومی می 10 پرو را در ویدیویی تبلیغاتی به فضا فرستاده است تا تصاویری زیبا از زمین بگیرد. (عکاسی از زمین در فضا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می 10 پرو)

شرکت چینی شیائومی ویدیویی تبلیغاتی در حساب رسمی توییتر و یوتیوب خود منتشر کرده است که توان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی شیائومی می ۱۰ پرو را نشان می‌دهد. در این ویدیو تصاویری از سطح کره زمین از فضا با دوربین شیائومی می ۱۰ پرو گرفته می‌شود.

در سال ۲۰۱۹ شیائومی ماهواره‌ای به فضای پرتاب کرد که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مشابه با دوربین گوشی شیائومی می ۱۰ پرو در آن استفاده شده بود. با وجود اینکه تصاویر ثبت‌شده از جرئیات بالایی برخوردار هستند و توان بالای دوربین می ۱۰ پرو در ثبت تصاویر باکیفیت را نشان می‌دهند، تنها ۸ ثانیه از ویدیو به این تصاویر اختصاص داده شده است.

استفاده از دوربین مختص گوشی‌های هوشمند برای ثبت تصاویر در فضا تقریبا ناکارآمد است؛ زیرا ماهواره‌ها به دوربین توانمندتری برای ثبت جزئیات دقیق کهکشان نیاز دارند. با این وجود باید اظهار داشت که شیائومی با زیرکی خاصی این ویدیوی تبلیغاتی را ساخته است.

از نوع شروع ویدیوی تبلیغاتی، المان‌هایی که به نمایش درمی‌آیند تا پیام تبلیغ «دنیا را در ۱۰۸ مگاپیکسل مشاهده کنید»،همگی بسیار هوشمندانه انتخاب شده‌اند.

در حال حاضر شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو راهی بازار چین شده‌اند؛ اما رونمایی و عرضه جهانی آن‌ها به ۸ فروردین موکول شده است.

عکاسی از زمین در فضا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می 10 پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *