دسته‌ها
علم و تکنولوژی

نوکیا ‌5.2 با نام نوکیا 5.3 به بازار ارائه خواهد شد

نوکیا ‌5.2 با نام نوکیا 5.3 به بازار ارائه خواهد شد

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده قرار است گوشی جدید نوکیا که پیش از این با نام نوکیا 5.2 معرفی شده بود، به عنوان نوکیا 5.3 به بازار ارائه شود.

ماه گذشته، تعدادی از تصاویر مربوط به گوشی جدید نوکیا توسط Nokia Capitan America در فضای مجازی منتشر شد. در آن زمان بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، قرار بود گوشی نوکیا 5.2 در نمایشگاه MWC 2020 معرفی شود اما به دلیل انتشار و همه گیری ویروس کرونا، برگزاری این نمایشگاه منتفی شد و گوشی نوکیا 5.2 هنوز به صورت رسمی به بازار ارائه نشده است. بنا بر آخرین اخبار منتشر شده، گوشی نوکیا 5.2 با نام نوکیا 5.3 به بازار رائه خواهد شد.

ویژگی‌های گوشی نوکیا 5.3

به توجه به آخرین گزارش‌های منابع آگاه، این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را خواهد داشت و صفحه نمایش آن در ابعاد 6.55 در 18.5:9 اینچ خواهد بود که به نظر می‌رسد با مشخصاتی که قبلا در فضای مجازی در خصوص این گوشی منتشر شده است، در تناقض باشد.

به گفته منابع خبری، گوشی نوکیا 5.3 مجهز به پردازشگر اسنپ‌دراگون 660.665 SoC  و حافظه رم 6 گیگ خواهد بود. همچنین حافظه داخلی آن 64 گیگ و با قیمتی در حدود 180 دلار به بازار عرضه خواهد شد. از طرفی ممکن است این گوشی با حافظه رم 3 و 4 گیگ نیز به بازار ارائه شود. ولی میزان حافظه داخلی در تمامی نسخه ها همان 64 گیگ خواهد بود.

این گوشی دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و چهار دوربین پشت شامل یک ماژول 5 و 16 مگاپیکسلی به همراه دو ماژول 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی نوکیا 5.3 در دو رنگ کربنی و آبی روشن همراه با باتری 4 هزار میلی آمپری ارائه می‌شود.

شرکت نوکیا قرار است در روز 19 مارچ از اولین گوشی هوشمند خود که قابلیت اتصال به اینترنت 5G را خواهد داشت رونمایی کند. به گفته بسیاری نوکیا 5.3 نیز در همین تاریخ به صورت رسمی به بازار ارائه خواهد شد.

نوکیا ‌5.2 با نام نوکیا 5.3 به بازار ارائه خواهد شد
نوکیا ‌5.2 با نام نوکیا 5.3 به بازار ارائه خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *