دسته‌ها
علم و تکنولوژی

گوشی سونی اکسپریا L4 با نسبت تصویر 21:9 معرفی شد

گوشی سونی اکسپریا L4 با نسبت تصویر 21:9 معرفی شد

دقایقی پیش شرکت سونی گوشی اکسپریا L4 را با بهبودهای قابل توجه نسبت به نسل قبلی اش معرفی کرد. این گوشی البته وجوه اشتراک زیادی با پرچمدار اکسپریا 1 دارد؛ دوربین اصلی سه گانه، نسبت تصویر ۲۱:۹ و حسگر اثر انگشتی که در بخش کناری بدنه تعبیه شده. در ادامه جزئیات بیشتری را در رابطه با این گوشی ارائه خواهیم کرد.

اکسپریا L4 به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز شده و می توان گفت که قامت کشیده تری نسبت به اکسپریا L3 با نسبت تصویر 18:9 پیدا کرده و به لحاظ سینمایی بیشتر با اکسپریا 1 همخوانی دارد. از آنجایی که قامت این موبایل کشیده تر از نسل قبل شده استفاده همزمان از دو اپ در وضعیت پرتره با آن ساده تر از قبل شده است.

دوربین اصلی سه گانه این موبایل ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی واید با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی، حسگر ۵ مگاپیکسلی و لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را شامل می شود. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است که درون بریدگی کوچک روی نمایشگر جا خوش کرده است.

متاسفانه توان پردازشی از جمله حوزه هایی است که اکسپریا L4 بهبودی را در آن نسبت به نسل قبل تجربه نکرده است. این گوشی همان چیپست مدیاتک هلیو P22 با سه گیگابایت رم را در دل خود جای داده و جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز همچنان روی بدنه اش مشاهده می شود. ظرفیت ذخیره سازی داخلی این گوشی نیز به دوبرابر میزان قبلی افزایش یافته و به رقم ۶۴ گیگابایت رسیده است.

در نهایت به باتری دستگاه می رسیم که ظرفیت آن به ۳۵۸۰ میلی آمپر ساعت رسیده (نسبت به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مدل اکسپریا L3) و البته این بار پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

اکسپریا L4 قرار است از بهار سال آینده در قالب دو رنگ مشکی و آبی به برخی بازارهای منتخب جهانی عرضه شود و هنوز حرفی از قیمت آن به میان نیامده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *