دسته‌ها
علم و تکنولوژی

گوشی جدید TCL نمایشگر کشویی دارد

گوشی جدید TCL نمایشگر کشویی دارد

جدیدترین تصاویر فاش شده نشان می دهند شرکت TCL در حال توسعه گوشی با نمایشگر کشویی است. این محصول بر خلاف موتورولا ریزر و گلکسی فولد بوده و ظاهری شبیه به میزهای کشویی داشته و نمایشگر دوم آن از زیر نمایشگر اول به طرف بیرون باز می شود. گوشی جدید TCL نمایشگر کشویی دارد:

بر اساس گزارش سایت CNET شرکت TCL قصد داشته از گوشی تاشو خود در کنگره جهانی موبایل (MWC) امسال رونمایی کند، ولی لغو شدن این رویداد به خاطر شیوع ویروس کرونا رونمایی این گوشی را با تأخیر مواجه کرده است.

با اینکه تصاویر شمایل این گوشی را با جزئیات بالا نشان می دهند، ولی کاربر را با سوالات متعددی روبر می کنند. به عنوان مثال به نظر می رسد نمایشگر دوم به سمت بیرون باز می شود؛ حال سوالی که مطرح می شود این است که نمایشگر حین بسته بودن گوشی در کدام قسمت قرار خواهد گرفت.

اگر نمایشگر پس از تا شدن زیر نمایشگر اول قرار گیرد، برای جا شدن در قاب گوشی باید با زاویه نسبتاً زیادی تا شود. علاوه بر این از آنجایی که گوشی حین بسته بودن باید ابعاد جمع و جوری داشته باشد، احتمالاً نیمی از قاب گوشی حین بیرون آمدن صفحه نمایش خالی خواهد بود.

با اینکه کمپانی TCL قصد نمایش این گوشی در نمایشگاه MWC را داشته، ولی این مورد به معنی عرضه آن به بازار در آینده نزدیک نیست. این شرکت در گذشته چندین گوشی تاشو را در رویدادهای مختلف نمایش داده، اما تا کنون هیچ کدام از آنها را به بازار عرضه نکرده است.

شرکت TCL در کنگره جهانی موبایل سال گذشته از نمونه اولیه گوشی تاشو خود با نام Dragonhinge رونمایی کرد. البته این محصول آنقدر شکننده بود که کارمندان این شرکت نیز اجازه دست زدن به آن را نداشتند.

شرکت TCL خارج از چین چندان شناخته شده نبوده و عرضه گوشی با ظاهر نامتعارف می تواند کمک زیادی به شناخته‌تر شدن آن کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *