دسته‌ها
علم و تکنولوژی

چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم

چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم

نحوه اتصال هدست بلوتوث به موبایل

هدست های بلوتوث که در اصل وایرلس یا همان بی سیم چند سالی است که در بازارهای جهانی رواج پیدا کرده و کاربردهای بسیار زیادی دارد. از مهم ترین قابلیت های هدست های نسل جدید می توان به بی سیم بودن، جای گذاری میکروفون برای مکالمات تلفنی راحت و ابعاد کوچک با طراحی زیبا اشاره کرد که واقعا هر یک از ما را ترغیب به خرید می کند. چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم ؟

هدست بلوتوث

با این وجود اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در طول روز ساعت ها با تلفن همراه چه در اتومبیل و چه در خیابان مکالمه می کنید، بهترین توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما هدست بلوتوث یا وایرلس متناسب با علایق و سلایق خود خریداری کنید و استفاده نمائید. یکی دیگر از مزایای استفاده از هدست بلوتوث، جلوگیری از به سرقت رفتن تلفن همراه در حین مکالمه می باشد.

چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم

طور کلی برای استفاده از هدست بلوتوث شما باید چند مرحله را از لحظه خرید انجام دهید که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی  بصورت مرحله به مرحله با روش وصل کردن هدست بلوتوث به اندروید و ios آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

1- 1ولین قدمی که باید انجام دهید این است که حتما هدست را بعد از خرید به شارژ متصل کنید تا بصورت کامل شارژ شود.

2- هدست بلوتوث خود را روشن کنید. برخی از هدست ها دارای دکمه پاور هستند و برخی دیگر هیچ دکمه ای بر روی خودشان ندارند و وقتی شما آنرا از درون قاب محافظ بیرون میاورید، بصورت خودکار روشن خواهد شد.

3- از منو کاربری گوشی وارد تنظیمات شوید و سپس گزینه Bluetoothرا از قسمت Connectionرا انتخاب و روشن کنید.

چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم

4- وقتی شما وارد صفحه بلوتوث گوشی می شوید، لیستی را مشاهده خواهید کرد که با آنها فایل به اشتراک گذاشته اید. در قسمت بالا گزینه ای به نام Scanجای گرفته است که با فشردن آن می توانید دستگاه های روشن را اسکن و پیدا کنید.

چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم

5- اگر هدست بلوتوث هدست شما روشن باشد، هم اکنون در لیست قابل مشاهده است. اینک تنها کافی است بر روی اسم آن کلیک کنید تا متصل شوید. توجه داشته باشید که اسم دستگاه هدست اغلب نام شرکت سازنده آن می باشد. شما هم اکنون به هدست بلوتوث خود متصل شده اید.

توجه : روش اتصال هدست بلوتوث در سیستم عامل iOS همانند روش اتصال هدست بلوتوث به اندروید می باشد با این تفاوت که محیط کاربری آن متفاوت است. نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی آیفون آسان است و در ادامه بصورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد؛

1- در قدم اول وارد منو کاربری یا Home گوشی شوید و سپس گزینه Settingsرا بفشارید. در این مرحله گزینه Bluetoothرا در ابتدای منو انتخاب کنید؛

چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم

2- در صفحه جدید می توانید لیست دستگاه هایی که بلوتوث آنها روشن است را مشاهده کنید. از این رو اگر هدست بلوتوثی شما نیز فعال باشد، می توانید نام آنرا مشاهده نمائید و تنها با یک کلیک به آن متصل خواهید شد.

چگونه هدست بلوتوث را به گوشی وصل کنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *