دسته‌ها
علم و تکنولوژی

باگ جدید در ویندوز 7 مانع از خاموش کردن کامپیوتر می شود

باگ جدید در ویندوز 7 مانع از خاموش کردن کامپیوتر می شود

باگ جدید در ویندوز 7 مانع از خاموش کردن کامپیوتر می شود : پشتیبانی از ویندوز 7 توسط مایکروسافت حدود یک ماه پیش به پایان رسید. کسانی که هنوز از این سیستم عامل استفاده می کنند می‌توانند با پرداخت پول بروزرسانی ها و پشتیبانی آن را دریافت کنند. در این یک ماه دو باگ اساسی در این سیستم عامل پیدا شده است. باگ جدید که هنوز منشاء آن مشخص نیست، مانع از خاموش کردن کامپیوتر میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز و به نقل از ZDNet، تعدادی از کاربران سیستم عامل ویندوز 7 با مشکل جدیدی روبرو شده اند. پیغامی که هنگام خاموش کردن سیستم مشاهده شده و مانه از خاموش کردن کامپیوتر میشود. این پیغام با عنوان “شما اجازه خاموش کردن کامپیوتر را ندارید” ظاهر میشود. هنوز مایکروسافت در مورد این باگ بیانیه ای صادر نکرده است. شرکت Quick Heal تلاش کرده است تا خود این باگ را برطرف کند. راه حلی که این شرکت ارائه کرده است بطور غیررسمی منتشر شده و عواقب آن بر عهده خود کاربر خواهد بود.

برای این کار کافیست Run را اجرا کنید. عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و اینتر را بزنید. در پنجره  Group Policy Editor به ترتیب به Computer Configuration > Windows Settings > Security Settings > Local Policies  Security Options بروید. در گزینه Security Options روی User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mod بزنید و  Enable کنید. سپس دوباره در پنجره Run عبارت gpupdate force  را وارد کرده و اینتر کنید.

احتمالا مایکروسافت آپدیت جدیدی برای این موضوع منتشر خواهد کرد. باگ قبلی ویندوز 7 که مربوط به Wallpaper بوده است توسط آپدیت جدید ردموندی ها برطرف شد. احتمال می رود که این بار هم این موضوع توسط مایکروسافت برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *