دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۰ را سریع‌تر دریافت خواهد کرد

گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۰ را سریع‌تر دریافت خواهد کرد

گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ به دلیل دارا بودن قیمتی مقرون به صرفه سبب شد تا توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب نماید و هنوز هم کاربران بسیاری علاقه‌ی زیادی به این دستگاه دارند. پکیج چشمگیر این دستگاه انتظار می‌رود با ورود رابط کاربری OneUI 2.0 و اندروید ۱۰ بتواند جذابیت بیشتری کسب نماید و بر اساس گواهینامه‌های جدید دریافت شده برای این گوشی هوشمند زودتر از آنچه که انتظار می‌رود می‌تواند تاثیرگذاری خود را ثابت نماید.

گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۰ را سریع‌تر دریافت خواهد کرد

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در مورد بروزرسانی اندروید ۱۰، سامسونگ قصد دارد ابتدا این بروزرسانی را برای کشورهای هند و چین ارائه نماید، از طرفی دیگر انتظار می‌رود که این بروزرسانی در ماه می سال جاری برای کلیه‌ی گوشی‌های گلکسی ام ۳۰ اس در سراسر جهان منتشر گردد. به عنوان مثال، دستگاه‌هایی مانند ام ۲۰ و ام ۳۰ سامسونگ به منظور ورود به چرخه‌ی بروزرسانی برای ژانویه‌ی ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بودند ولی در ماه دسامبر نسخه‌ی OTA این بروزرسانی در هند در دسترس کاربران قرار گرفت. این اولین سرنخی بود که احتمال ارائه‌ی سریع‌تر بروزرسانی برای گلکسی ام ۳۰ اس را تایید کرد. اکنون بر اساس اسناد جدید گواهینامه‌ی Wi-Fi Alliance، تایید شده است که این گوشی هوشمند بروزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت خواهد کرد.

گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۰ را سریع‌تر دریافت خواهد کرد

این سند مربوط به نسخه‌های SM-M307F و DS می‌باشد و به نسخه‌ی M307F.001 اشاره دارد. با این حال نکته‌ی اصلی در اینجاست که به طور معمول صدور گواهینامه‌ی Wi-Fi نشانه‌ای از بروزرسانی قریب‌الوقوع نسخه‌ی OTA می‌باشد. به عنوان یادآوری باید بگوییم گه گلکسی ام ۳۰ اس دارای یک پنل صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی از نوع سوپر امولد می‌باشد که پردازنده‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ با ۴ و یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت عرضه خواهد شد. یک دوربین سه‌گانه (۴۸ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل فوق عریض، ۵ مگاپیکسل برای سنجش عمق) به عنوان دوربین اصلی این دستگاه درنظر گرفته شده است. قیمت پایه‌ی این دستگاه نیز حدود ۲۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *