دسته‌ها
گجت ها

راه هایی که از گم شدن کودک جلوگیری می کند

راه هایی که از گم شدن کودک جلوگیری می کند

یکی از راه هایی که قدیم به کودکان اموختند این بود که در محلی که گم شده ای همان جا بمان!!! اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی یکی از مهم ترین راه هایی که از گم شدن کودک جلوگیری می کند ساعت هوشمند تکین مال است

راه هایی که از گم شدن کودک جلوگیری می کند

 

ساعت هوشمند Wonlex مدل KT03 با ویژگی های منحصر بفردی که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته ایم توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

موقعیت یاب دقیق
این ساعت GPSدار کودک با استفاده از تکنولوژی موقعیت یاب جهانی، ترکیب عملکرد سه گانه GPS و AGPS و LBS ، به والدین کمک می کند تا دقیقا موقعیت مکان جغرافیایی کودک خود را پیدا کنند.

مکالمه دو طرفه
با استفاده از این ساعت کودک و والدین به راحتی می تواتنند با هم گفتگو کنند.

تماس اضطراری ( SOS )
برای این ساعت هوشمند می توان یک عدد تنظیم را کرد، این دکمه SOS زمانی که کودک مسیر خود را گم کرد و یا با خطر مواجه شد کاربرد دارد. در این مواقع کافیست کودک فقط برای مدت 3 ثانیه دکمه مورد نظ را فشار دهد و پیام های زنگ هشدار به شماره تلفن والدین ارسال می شود و از این طریق کودک با والدین خود به سرعت ارتباط برقرار می کند.

تعیین محدوده مجاز تردد (Geofence)
والدین توسط نرم افزار می توانند محدوده مجاز تردد فرزند خود را مشخص کنند و اگر از آن محدوده خارج شد، نرم افزار توسط هشدار والدین را مطلع می سازد.

تنظیم زمان استفاده
والدین می توانند مدت زمان کلاس را در برنامه این ساعت تنظیم کنند تا از تماس تلفنی و بازی کودک در کلاس جلوگیری شود.

آلارم باطری
میزان باطری باقی مانده در ساعت بصورت لحظه ای توسط نرم افزار موبایل قابل رویت می باشد و درصورت کاهش بیش از حد، نرم افزار اطلاع می دهد.

ساعت ضد آب
ساعت هوشمند Wonlex KT03 محصولی ضد آب می باشد بنابراین والدین نگرانی بابت آسیب دیدن ساعت هنگام آب خوردگی نخواهند داشت .

خرید از تکین مال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *