دسته‌ها
گجت ها

ردیاب آهنربایی چه کاربردهایی دارد؟

ردیاب آهنربایی چه کاربردهایی دارد؟

ردیاب آهنربایی چه کاربردهایی دارد؟ بیشتر ردیاب های موجود در بازار دستگاه هایی هستند که باید بر روی وسایل نقلیه مانند خودرو، قایق، دوچرخه، موتور و … نصب گردند. برای نصب این نوع ردیاب ها، افراد باید علاوه بر پرداخت هزینه به نصاب، زمانی را نیز به این کار اختصاص دهند. ردیاب آهنربایی یکی از انواع ردیاب های خودرو می باشد که دیگر این مشکلات را ندارد.

ردیاب آهنربایی قابلیت وصل شدن به اجسام فلزی به خصوص انواع خودروها را دارد و مکان دقیق وسیله مورد نظر را روی گوشی و کامپیوتر به صورت پیامکی و نقشه به شما نمایش می دهد.

جی پی اس ردیاب آهنربایی دارای مگنت بسیار قوی می باشد. ردیاب آهنربایی با استفاده از قطعه آهنربایی که به آن متصل شده است، بدون نیاز به سیم کشی و یا دسترسی به درون خودرو، به یک قسمت فلزی از بدنه خودرو چسبیده و پس از آن اقدام به ارسال اطلاعات موقعیتی خودرو در بازه های مختلف زمانی می نماید.

ردیاب خودرو آهنربایی در دسته بندی ردیاب های خودرو، در قسمت ردیاب های بیرونی قرار گرفته و برای نصب آن نیاز به تغییر در سیم کشی اتومبیل و یا دسترسی به داخل اتومبیل نمی باشد.

ردیاب آهنربایی یکی از دستگاه های ردیاب ماشین است که بسیار کارآمد می باشد و مهم تر آنکه بر خلاف دیگر مدل های انواع ردیاب خودرو نیازی به نصب ندارد و کاملا به صورت پرتابل می باشد و حتی خود شما می توانید آنرا هر جایی از ماشین بچسبانید. ردیاب آهنربایی به دلیل وجود آهنربای قوی به شما این اطمینان را می دهد که  احتمال افتادن دستگاه ردیاب در دست انداز ها و چاله های جاده در حد صفر می باشد. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب های خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد و شما می توانید براحتی با گوشی، کامپیوتر و یا تبلت، ماشین خود را ردیابی کنید.

ردیاب آهنربایی دارای اشکال و ابعاد متنوعی می باشد و به محض اتصال با خودرو میتواند لوکیشن خودرو را از طریق جی پی اس ارسال کند. ردیاب آهنربایی یک باتری در داخل خود دارد که با شارژ کردن آن می توانید به مدت معین، آنرا زیر ماشین یا هر جایی از ماشین بچسبانید. دستگاه ردیاب پس از اتمام شارژ باتری با فرستادن یک آلارم مبنی بر تمام شدن شارژ باتری از طریق ایمیل و پیامک به شما هشدار می دهد تا باتری را دوباره شارژ کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *