پاور بانک اوریکو مدل L20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک اوریکو مدل L20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک اوریکو مدل L20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر
پاوربانک L20000 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت ، توسط شرکت اوریکو تولید شده است. این محصول دارای باتری پلیمری و ساخته شده از جنس PC ضد آتش با سختی بالا می باشد که نه تنها باعث زیبایی این محصول شده است بلکه آن را ضد خش نموده و مانع از لغزش می شود. این پاوربانک دارای سه خروجی USBبا ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 1 و 2.1 آمپر می باشد. درطراحی این محصول کیت هوشمند SCharge در نظر گرفته شده است که بصورت هوشمندانه دستگاه متصل به پاوربانک را تشخیص داده و آمپر مورد نیاز آن را تامین می کند، ازین طریق باعث می شود که باتری دستگاه امن بماند و زمان شارژ کاهش یابد .برای نمایش وضعیت شارژ باقی مانده این پاوربانک صفحه نمایش LED بر روی دستگاه تعبیه شده است که درصد شارژ باقی مانده را به صورت عددی نمایش می دهد . ظرفیت بالا، وجود 10 سیستم هوشمند ایمنی ودیگر ویژگی های منحصر بفرد باعث شده است که این پاوربانک به محصولی پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شود.

امروزه به دلیل استفاده بسیار زیاد از وسایل الکترونیکی مانند تلفن های همراه، تبلت های شخصی و … شارژ باتری آن ها به سرعت کاهش یافته و خاموش می شوند و ممکن است افراد در شرایطی خاص برای شارژ کردن این وسایل به پریز برق دسترسی نداشته باشند. در این مواقع راه حل استفاده از پاوربانک است. پاوربانک یک شارژر همراه است که به دلیل وزن کم و سایز کوچک آن ها می توان همیشه همراه داشت و در مواقع ضروری استفاده کرد. پاوربانک L20000 دارای باتری پلیمری یا ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت توسط شرکت تسکو طراحی و تولید شده است. در این مطلب به بررسی این پاوربانک پرداخته ایم :

طراحی مینیمال و شیک
این محصول با طراحی ساده و شیک در وزنی در حدود 220 گرم از جنس PC ضد آتش با سختی بالا ساخته شده است که نه تنها به آن ظاهری زیبا می بخشد بلکه آن را ضد خش نموده و مانع از لغزش می گردد.

درگاه خروجی
شارژر همراه تسکو مدل L20000 دارای 3 درگاه خروجی USB می باشد. بنابراین به راحتی می توان به صورت همزمان 3 دستگاه را باهم شارژ کرد. ولتاژ این درگاه های خروجی ها در حدود 5 ولت و شدت جریان 1 و 2.1 آمپر می باشد.

نمایش شارژ باقیمانده
بر روی پاوربانک L20000 نمایشگر LCD تعبیه شده است که میزان درصد باقی مانده از شارژ باتری پاور بانک را نشان می دهد، لذا توسط این LCD می توان وضعیت شارژ باقی مانده در پاوربانک را بررسی کرد و در صورت لزوم توسط یک کابل به یک منبع انرژی مجهز به درگاه USB متصل کرده تا باتری شارژ شود. این صفحه نمایش علاوه بر نمایش میزان شارژ باقی مانده پاوربانک، ولتاژ و جریان ورودی و یا خروجی، وضعیت شارژ دستگاه متصل و وضعیت شارژ شدن خود پاور بانک را نمایش می دهد.

کیت هوشمند SCharge
درطراحی پاوربانک L20000 کیت هوشمند SCharge در نظر گرفته شده است که این کیت بصورت هوشمندانه دستگاه متصل به پاوربانک را تشخیص داده و آمپر مورد نیاز آن را تامین می کند، ازین طریق باعث می شود که باتری دستگاه امن بماند و زمان شارژ کاهش یابد. به همین دلیل کاربران دیگر نگرانی بابت سلامت دستگاه خود نخواهند داشت.

ظرفیت بالا
ظرفیت باتری پاوربانک L20000 در حدود 20000 میلی آمپر می باشد. با یک بار شارژ کردن کامل این پاوربانک می توان به دفعات برای شارژ کردن وسایل الکترونیک نظیر تلفن همراه، تبلت و … استفاده کرد. لازم به ذکر است تا 10 نوبت گوشی آیفون 6S ، 8 نوبت گوشی هوآوی P7 و 3 نوبت آی پد مینی را می توان توسط این پاوربانک شارژ نمود.

 مشخصات پاور بانک اوریکو مدل  L20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر :

ابعاد : 160 × 80 × 22 میلی‌متر
وزن : 220 گرم
نوع باتری : پلیمری
ولتاژ ورودی : 5.0 ولت
ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
شدت جریان ورودی : 2.0 آمپر
شدت جریان خروجی : 1.0 آمپر , 2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی : 3 عدد
ظرفیت اسمی : 20000 میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر شارژ به درصد
سازگار با : انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
قابلیت های ویژه :
امکان شارژ تبلت , شارژ ایمن (MultiProtect) , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل

مشخصات فنی :
دارای مدارهای محافظ در برابر ولتاژ و شدت جریان ورودی و خروجی بیش از حد و اتصال کوتاه
محافظت در برابر شارژ بیش از حد و کم تر حد معمول پاوربانک
محافظت در برابر نوسانات جریان ورودی
دارای فناوری هوشمند Scharge برای تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی
قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه
دارای شدت جریان های خروجی 1، 1 و 2 آمپر
دارای پوسته ضد لغزش
همراه با کابل شارژ microUSB

دیدگاهتان را بنویسید