پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه TP 856 WL یکی از محصولات شرکت تسکو می باشد. پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت می باشد. این محصول دو درگاه خروجی دارد بنابراین می توان دو دستگاه مختلف را به وسیله کابل USB توسط این پاوربانک شارژ نمود . همچنین نکته قابل توجه در رابطه با این محصول این است که علاوه بر شارژ همزمان 2 دستگاه با کابل ، دستگاه سومی رانیز می توان به صورت وایرلس ( دستگاههايي که اين قابليت را دارند) شارژ نمود. با استفاده از نمایشگر LCD تعبیه شده بر روی این پاوربانک به راحتی می توان از میزان درصد باقی مانده از شارژ باتری آن آگاهی پیدا کرد . این پاوربانک قدرتمند با اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل سازگار می باشد.

افزایش استفاده از اینترنت توسط گوشی های هوشمند و یا تبلت های شخصی باعث شده که شارژ باتری آن ها به سرعت کاهش یافته و خاموش شوند و ممکن است افراد در شرایطی خاص برای شارژ کردن این وسایل به پریز برق دسترسی نداشته باشند. به همین دلیل امروزه پاوربانک ها یا همان شارژرهای همراه امروزه نقش بسیار مهمی ایفا میکنند. پاوربانک یک منبع ذخیره کننده انرژی می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل است. پاوربانک TP 856 WL دارای باتری لیتیوم پلیمری یا ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت توسط شرکت تسکو طراحی و تولید شده است. این پاوربانک به دلیل پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (Quick Charge) از محصولات پر طرفدار شرکت تسکو محسوب می شود . در این مطلب به بررسی این پاوربانک پرداخته ایم :

درگاه خروجی
شارژر همراه تسکو مدل TP 856 WL دارای دو درگاه خروجی می باشد. بنابراین به راحتی می توان به صورت همزمان دو دستگاه
را همزمان با استفاده از کابل به وسیله این پاوربانک شارژ کرد. شدت‌ جریان خروجی این درگاه های USB تعبیه شده برابر با2.4 و 1.0 آمپر و ولتاژ خروجی در این پاوربانک 5.0 ولت است.

امکان شارژ بی سیم
توسط پاوربانک TP 856 WL می توان علاوه بر شارژ دو همزمان دو دستگاه با استفاده از کابل، دستگاه سومی را نیز به صورت وایرلس ( دستگاههايي که اين قابليت را دارند) شارژ نمود.  این ویژگی پاوربانک TP 856 WL را به محصولی خاص و کاربردی تبدیل کرده است.

نمایش شارژ باقیمانده 
بر روی پاوربانک TP 856 WL نمایشگر LCD وجود دارد که میزان درصد باقی مانده از شارژ باتری پاور بانک را نشان می دهد، لذا توسط آن ها می توان وضعیت شارژ باقی مانده در پاوربانک را بررسی کرد و در صورت لزوم توسط یک کابل microUSB به یک منبع انرژی مجهز به درگاه USB متصل کرده تا باتری شارژ شود. مدت زمان شارژ باتری پاوربانک 8 ساعت می باشد. ولتاژ ورودی در این پاوربانک 5.0 ولت و شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است.

سازگاری بالا
با استفاده از پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL می‌توان علاوه بر شارژ باتری گوشی موبایل، وسایل الکترونیکی ازین قبیل مانند تبلت ، دوربین دیجیتال ، موزیک پلیر و … را هم به راحتی و به صورت همزمان شارژ کرد.

مشخصات پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت :

ابعاد : 15 × 63 × 135 میلی‌متر
وزن : 175گرم
نوع باتری : لیتیوم پلیمری
ولتاژ ورودی : 5.0 ولت
ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
شدت جریان ورودی : 2.1 آمپر
شدت جریان خروجی : 1.0 آمپر , 2.4 آمپر
تعداد درگاه خروجی : 2 عدد
محدوده ظرفیت : 5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی : 10000 میلی‌آمپر ساعت میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر شارژ به درصد
سازگار با : انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
قابلیت های ویژه : امکان شارژ تبلت , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل
مشخصات فنی : پشتیبانی از فناوری Quick Charge

دیدگاهتان را بنویسید