پاوربانک ای دیتا مدل PV120 ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل PV120 ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت

پاور بانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند، کافی ست با یک کابل آن‌ها را به درگاه USB یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل نمایید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا مقدار شارژ بیشتری را می‌توانند برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی نیز جز فاکتورهایی است که می‌بایست در نظر گرفت.برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی 1 آمپر نیاز است ولی برای اینکه بتوان تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل 2 آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاور بانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانان برق می‌باشند. شما می‌توانید بسته به نیازتان مدلی که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید. این محصول از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که می‌تواند گوشی آیفون 6 را تقریبا 2 بار شارژ کند. شکل ظاهری آن به‌صورت یک مستطیل 14 × 10 سانتی‌متری است که نواری فلزی حاشیه آن را احاطه کرده است. روی سطح آن را یک پوشش چرمی(ضد لک و مقاوم در برابر حرارت) پوشانده است و علاوه بر لوگوی Adata چهار چراغ نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ دستگاه دیده می‌شود. اما درگاه‌های ورودی و خروجی و دکمه پاور بر روی نوار حاشیه‌ای فلزی قرارگرفته اند. دو درگاه خروجی USB با شدت‌جریان 1 و 2.1 آمپر امکان شارژ تبلت و یا شارژ همزمان دو دستگاه را باهم میسر می‌کند.

پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا عمل معمول و روزمره شارژ کردن را برای شما به یک ویژگی منحصر‌به‌فرد تبدیل می‌کند. روکش چرمی و نوارجانبی فلزی آن که حالتی بسیار براق و صیقلی دارد، یک حس لوکس بودن را در کنار کیفیت بالای مجذوب کننده‌ در کاربران بوجود می‌آورد. PV120 به لطف طراحی باریکش نه تنها زیباست بلکه به سادگی قابل حمل است.
ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپری و قابلیت شارژشدن و شارژ کردن همزمان، پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا را به یک همراه بی‌نظیر برای وسایل قابل حمل شما تبدیل می‌کند و عملیات شارژ را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

روکش چرم‌مانند برای ظاهری شیک و زیبا

پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا دارای روکش چرم‌مانند و خطوط ظریفی است که در عین سادگی کیفیت بالای آن را به نمایش می‌گذارد. سطح آن به خاطر مواد تشکیل دهنده لکه های حاصل از اثر انگشت را به خود نمی‌گیرد. این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

فوق‌العاده باریک و خوش دست

به لطف طراحی چشم‌گیر پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا، این محصول به راحتی در دستان شما جای می‌گیرد و شما می‌توانید بدون درنظر گرفتن جایی که در آن هستید با اعتماد به نفس آن را در دست بگیرید.

ظرفیت و سرعت شارژ بالا

دیگر نگران پایان شارژ وسایل الکترونیکی خود زمانی که در سفر هستید نباشید. پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا با ظرفیت قابل توجه ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ،۲ بارiphone 6 و بیش از ۱ بار iphone 6 plus را شارژ کامل می‌کند. این پاوربانک از جریان ورودی ۲ آمپر و خروجی ۲.۱ آمپر پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا می‌تواند به سرعت شارژ شود و تلفن هوشمند شما را نیز با سرعت بیشتری شارژ کند.

شارژ کردن و شارژ شدن همزمان

پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا قابلیت شارژ کردن و شارژ شدن همزمان پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش بازدهی آن می‌شود. دیگر نیازی نیست که منتظر بمانید تا پاوربانک شما بطور کامل شارژ شود تا بتوانید وسایل قابل حملتان را شارژ کنید و می‌توانید در حالی که پاوربانک درحال شارژشدن است موبایل خود را نیز با آن شارژ کنید.

چراغ نشانگر میزان انرژی

چراغ نشانگر سطح انرژی نشان می‌دهد که چه مقدار از شارژ پاوربانک برای شارژ کردن بیشتر باقیمانده مانده است.

ویژگی‌های چندگانه ایمنی

ایمنی در شارژ شدن
ایمنی در تخلیه شارژ

• OTP محافظت در بابر افزایش بیش از حد دما
• OCP محافظت در برابر شارژ شدن بیش از حد
• SCP محافظت در برابر اتصال کوتاه
• OVP محافظت در برابر ولتاژ ورودی بیش از حد
• ODP محافظت در برابر تخلیه شدن بیش از حد شارژ
• OCP محافظت دربرابر جریان بیش از حد خروجی

حفاظ ضد حریق و مواد سازنده سازگار با محیط زیست

حفاظ ضد حریق پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا سطح بالایی از ایمنی را ارائه می‌دهد و مواد سازنده منطبق با استاندارد RoHS، آن را به یک پاوربانک سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند.

راندمان بالا در تبدیل انرژی

راندمان بالای پاوربانک 5000 میلی‌آمپر PV120 ای‌دیتا در تبدیل انرژی باعث می‌شود که دستگاه الکترونیکی شما تا حدود ۹۰ درصد شارژ شود که نشان از کارایی و کیفیت شاخص آن دارد.

مشخصات Adata PV120 5100mAh Power Bank :

ابعاد : 106 × 70 × 14.5 میلی‌متر
کلاس وزنی : سبک|100 تا 200 گرم
وزن : 120 گرم
نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی : 5.0 ولت
ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
شدت جریان ورودی : 2.0 آمپر
شدت جریان خروجی : 1.0 آمپر , 2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی : 2 عدد
محدوده ظرفیت : 5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی : 5100 میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
سازگار با : اکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال
قابلیت های ویژه : شارژ شدن سریع پاوربانک , امکان شارژ تبلت , شارژ ایمن (MultiProtect) , مدیریت هوشمند شارژ , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل
سایر امکانات و قابلیت‌ها :
دارای پوششی از چرم مصنوعی؛ دوستدار محیط زیست، مقاوم در برابر حرارت، لکه و اثر انگشت
قابلیت شارژ کردن خود پاوربانک و استفاده همزمان از آن جهت شارژ کردن محصولات دیگر
محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش بار و افزایش ولتاژ

دیدگاهتان را بنویسید