پاوربانک ای دیتا مدل D16750 ظرفیت 16750 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل D16750 ظرفیت 16750 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل D16750 ظرفیت 16750 میلی آمپر ساعت
با استفاده از پاور بانک «D16750» از سری محصولات «ای‌دیتا» علاوه بر شارژ باتری گوشی‌های موبایل، می‌توانید باتری تبلت یا آیپد را هم شارژ کنید. باتری به‌کاررفته در این دستگاه از نوع لیتیوم یونی است و 1675میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. وزن این محصول 370 گرم که برای یک پاور بانک وزن زیادی است. اما این وزن زیاد بی‌دلیل نیست؛ چراکه این دستگاه علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار، دارای روکش ضد حریق و ضربه داخلی است. در این پاوربانک دو درگاه خروجی USB وجود دارد که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف را به‌طور هم‌زمان فراهم می‌کند. ولتاژ ورودی و خروجی این مدل از محصولات ای‌دیتا مانند اکثر پاور بانک‌ها 5.0 ولت است. D16750 دارای شدت‌جریان خروجی 1 و 2.4 آمپر است. این دستگاه در مقابل شارژ، ولتاژ و جریان بیش‌ازحد مقاوم است؛ همچنین مدارهای این دستگاه در برابر کمبود شارژ و اتصال کوتاه نیز مقاوم هستند. D16750 می‌تواند در حال شارژ شدن، دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کند. این محصول دارای چراغ‌قوه LED است. و در رنگ نقره‌ای همراه با یک کابل شارژ microUSB روانه‌ی بازار شده است.

16750 آمپر/ساعت ظرفیت باتری به همراه دو خروجی برای شارژ همزمان دو دستگاه به اندازه‌ی کافی جذاب است اما وقتی این امکانات در کنار استاندارد IP67 که گواه ضدآب و ضدگردوغبار می‌آید فوق‌العاده می‌شود! با وجود ظرفیت بالای باتری، وزن نسبتاً سبکی را شاهدیم که جابجایی این محصول را راحت می‌کند. همچنین پاوربانک D16750 به یک چراغ‌قوه‌ی LED پرنور مجهز است که به همراه سایر امکاناتش آن را به پاوربانکی مناسب برای سفر و تورهای طبیعت‌گردی تبدیل می‌کند.

ضدآب و گردوغبار با استاندارد IP67
در کوه‌های بلند و حتی کنار دریا، D16750 منبع انرژی موردنیاز شماست چرا که با استاندارد IEC IP67 خیال شما را از بابت نفوذ ریزگردها و قطرات آب راحت می‌کند. همچنین با پوشش سلیکونی که این محصول را در بر گرفته‌است، مقاومت آن را در برابر ضربه بالا می‌برد.

منبع تغذیه‌ی مناسب برای موبایل و تبلت‌های شما
با ظرفیت 16750 میلی‌آمپر شما به راحتی می‌توانید همزمان گوشی هوشمند و تبلت را به صورت همزمان تا چندین بار شارژ کنید. پاوربانک D16750 در زمانی که کاملا شارژ باشد، می‌تواند 5 بار باتری گوشی‌های هوشمند را کامل شارژ کند و یا باتری یک تبلت را دوبار به صورت کامل شارژ کند.

دو خروجی برای شارژ همزمان دو دستگاه دیجیتالی
D1675 قادر است که همزمان وقتی در حال شارژ شدن می‌باشد، دستگاه‌های متصل را شارژ نیز کند.

درپوش پورت ارگونومیک
طراحی ارگونومیک این محصول حتی در جزئیات D16750 نیز بکار رفته است. این محصول با درپوشی که به راحتی بسته می‌شود و از ورود آب و گردوغبار جلوگیری می‌کند، ایمن است.

مدارهای محافظ ۶ گانه
در طراحی بردها و مداردهای D16750 تکنیک‌ها و فناوری‌هایی را برای امنیت و کارایی بیشتر در نظر گرفته است. این مدارهای هوشمند وظیفه محافظت در مقابل شارژ بیش از حد، مصرف بیش از حد باتری، تولید گرمای بیش از حد، مدار کوتاه، ولتاژ بیش از حد و جریان بیش از حد. این ۶ مدار محافظ باعث می‌شود خیال شما از همه جهات از پاوربانک‌تان راحت باشد.

مشخصات ADATA D16750 16750mAh Power Bank :

ابعاد : 28 × 84 × 143 میلی‌متر
کلاس وزنی : معمولی|200 تا 400 گرم
وزن : 370 گرم
نوع باتری : لیتیوم-یونی
ولتاژ ورودی : 5.0 ولت
ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
شدت جریان ورودی : 2.4 آمپر
شدت جریان خروجی : 1.0 آمپر , 2.4 آمپر
تعداد درگاه خروجی : 2 عدد
محدوده ظرفیت : بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی : 16750 میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
سازگار با : انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
قابلیت های ویژه : شارژ شدن سریع پاوربانک , امکان شارژ تبلت , مقاوم در برابر آب , شارژ ایمن (MultiProtect) , مدیریت هوشمند شارژ , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل
مشخصات فنی :
مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار
دارای پوشش داخلی مقاوم در برابر حریق و ضربه
قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان
قابلیت شارژ دستگاه های دیگر در زمان شارژ پاور بانک
دارای چراغ قوه LED
دارای مدارهای مقاوم در برابر کمبود شارژ و اتصال کوتاه و شارژ، گرما، ولتاژ و جریان بیش از حد
همراه با کابل شارژ microUSB

دیدگاهتان را بنویسید