پاوربانک تسکو مدل TP 850 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 850 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 850 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه TP 850 محصولی از شرکت تسکو می باشد. این پاوربانک با وزن 315 گرم، در ابعاد 27 × 90 × 131 میلیمتر و از جنس پلاستیک ABS و سیلیکون ساخته شده است . پاوربانک تسکو مدل TP 850 دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت می باشد. این محصول یک درگاه خروجی USB با شدت جریان خروجی در 2.1 آمپر دارد. با استفاده از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی این پاوربانک به راحتی می توان از میزان درصد باقی مانده از شارژ باتری آن آگاهی پیدا کرد . مهم ترین ویژگی این پاوربانک مقاومت آن در برابر آب و ضربه است که این ویژگی پاوربانک TP 850 را به یک محصول خاص تبدیل کرده است .

افزایش استفاده از اینترنت توسط گوشی های هوشمند و یا تبلت های شخصی باعث شده که شارژ باتری آن ها به سرعت کاهش یافته و خاموش شوند و ممکن است افراد در شرایطی خاص برای شارژ کردن این وسایل به پریز برق دسترسی نداشته باشند. به همین دلیل امروزه پاوربانک ها یا همان شارژرهای همراه امروزه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. پاوربانک یک منبع ذخیره کننده انرژی می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل است. پاوربانک TP 850 با وزنی در حدود 315 گرم و باتری لیتیوم یونی یا ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت توسط شرکت تسکو طراحی و تولید شده است. در این مطلب به بررسی این پاوربانک پرداخته ایم :

طراحی
بدنه پاوربانک تسکو مدل TP 850 از جنس پلاستیک ABS و سیلیکون ساخته شده است. سطح این پاوربانک دارای طرح های برجسته می باشد که باعث می شود زمان استفاده از پاوربانک از دست شما لیز نخورد.

درگاه خروجی
شارژر همراه تسکو مدل TP 850 دارای یک درگاه خروجی می باشد. شدت جریان خروجی این درگاه برابر با 2.1 آمپر است. همچنین ولتاژ خروجی در آن 5.0 ولت می باشد. طراحان شرکت تسکو برای این درگاه خروجی یک درپوش طراحی کرده اند که باعث می شود از ورود آب به داخل پاوربانک جلوگیری شود . ولتاژ خروجی در آن 5.0 ولت می باشد.

نمایش شارژ باقیمانده 
بر روی پاوربانک TP 850 نشانگرهای LED وجود دارد که میزان درصد باقی مانده از شارژ باتری پاور بانک را نشان می دهد، لذا توسط آن ها می توان وضعیت شارژ باقی مانده در پاوربانک را بررسی کرد و در صورت لزوم توسط یک کابل microUSB به یک منبع انرژی مجهز به درگاه USB متصل کرده تا باتری شارژ شود. مدت زمان شارژ کامل باتری پاور بانک در حدود 6 ساعت می باشد. ولتاژ ورودی در این پاوربانک 5.0 ولت و شدت جریان ورودی 1.0 آمپر است.

سازگاری بالا
با استفاده از پاوربانک تسکو مدل TP 850 می‌توان علاوه بر شارژ باتری گوشی موبایل، وسایل الکترونیکی دیگری مانند تبلت ، دوربین دیجیتال ، موزیک پلیر و … را هم به راحتی شارژ کرد.

پاوربانک ضد آب و ضد ضربه 
طراحان شرکت تسکو برای درگاه خروجی پاوربانک تسکو TP 850 یک درپوش طراحی کرده اند که باعث می شود از ورود آب به داخل پاوربانک جلوگیری شود . بنابراین این شارژر همراه در برابر آب مقاوم می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این پاوربانک مقاومت بالای آن در برابر ضربه می باشد. این دو ویژگی این پاوربانک را به یک محصول ایده آل تبدیل کرده است.

مشخصات TSCO TP 850 10000mAh Power Bank :

ابعاد : 27 × 90 × 131 میلی‌متر
وزن : 315 گرم
نوع باتری : لیتیوم-یونی
ولتاژ ورودی : 5.0 ولت
ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
شدت جریان ورودی : 1.0 آمپر
شدت جریان خروجی : 2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی : 1 عدد
محدوده ظرفیت : 10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی : 10000 میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
سازگار با : انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
قابلیت های ویژه : امکان شارژ تبلت , مقاوم در برابر آب , مقاوم در برابر ضربه , دارای چراغ قوه , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل
سایر امکانات و قابلیت‌ها
دارای دو عدد چراغ قوه
مدت زمان شارژ کامل باتری پاور بانک: 6 ساعت
جنس: پلاستیک ABS و سیلیکون

دیدگاهتان را بنویسید