ویژگی های یک پاوربانک مناسب برای گوشی های آیفون و آیپد

ویژگی های یک پاوربانک مناسب برای گوشی های آیفون و آیپد

ویژگی های یک پاوربانک مناسب برای گوشی های آیفون و آیپد

ویژگی های یک پاوربانک مناسب برای گوشی های آیفون و آیپد

شاید برای بسیاری از ما اتفاق افتاده باشد که در مواقع ضروری به خصوص در خارج از منزل، به یک شارژر مناسب برای گوشی خود احتیاج داشته باشیم اما نه تنها شارژر مناسب خود را پیدا نکرده، بلکه حتی در صورت یافتن ممکن است پورت آن با گوشی شما همخوانی نداشته باشد. این موضوع ممکن است بیشتر برای افرادی که از گوشی های اپل استفاده می کنند رخ دهد، چرا که سوکت شارژ گوشی های آیفون با سایر محصولات اندرویدی تفاوت دارد. در اینصورت چاره ای نخواهید داشت و باید منتظر خاموش شدن گوشی خود در دقایق پیش رو باشید. در اینجاست که به خوبی نیاز ما به داشتن یک پاوربانک مناسب و قابل حمل مشخص می شود.
برای انتخاب و به همراه داشتن یک پاوربانک، ممکن است با برندهای مختلفی در بازار روبرو شوید، اما کدام برند معتبرتر است؟ چه پاوربانکی برای گوشی های آیفون و آیپد مناسب تر است؟ ظرفیت پاوربانک انتخابی شما چقدر باید باشد؟ اینها نمونه سوالاتی هستند که پاسخ دادن به هر یک از آنها شما را در انتخاب یک پاوربانک مناسب یاری می رسانند.

ویژگی های یک پاوربانک مناسب برای گوشی های آیفون و آیپد

از نکات مهمی که در هنگام خریدن یک پاوربانک باید در نظر گرفته شوند حجم مناسب، سرعت بالای شارژدهی، تعداد دفعات شارژ گوشی با یکبار شارژ پاوربانک و تعداد پورت خروجی این محصول است. معمولا اکثر پاوربانک ها به دو پورت خروجی 1 و 2 آمپر مجهز می باشند و با توجه به میزان ظرفیت باتری گوشی مورد استفاده قرار می گیرند.

چه پاوربانکی برای آیفون یا آیپد مناسب تر است؟

مهمترین موضوعی که در هنگام خریدن پاوربانک باید به آن دقت کنید، انتخاب یک محصول استاندارد و اورجینال است تا گوشی یا تبلت شما از هر گونه آسیب شارژ رسانی احتمالی در امان باشد. در غیر اینصورت ممکن است با انتخاب یک پاوربانک تقلبی به گوشی چند میلیونی خود آسیب برسانید.
در کل انتخاب یک پاوربانک مناسب برای گوشی های آیفون ممکن است برای طرفداران برند اپل از حساسیت بالایی برخوردار باشد، چرا که محصولات این شرکت آمریکایی علاوه بر کیفیت بالای تولید، از قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر شرکت های سازنده تلفن همراه برخوردار شده اند. بر همین اساس باید پاوربانکی را انتخاب نمایید که علاوه بر کیفیت بالای تولید خود، از استانداردهای مورد نیاز شرکت اپل نیز بهره مند شده باشد.

پاوربانک انتخابی ما دارای چه ظرفیتی باشد؟

اندازه پاوربانک با توجه به ظرفیت آن تغییر می کند. هر چه پاوربانک شما از ظرفیت بالاتری برخوردار شده باشد، اندازه آن نیز بزرگتر شده و حمل آن نیز متقابلا سخت تر خواهد شد. معمولا ظرفیت شارژدهی این محصول بین 2 هزار تا 28 هزار میلی آمپر متغیر است و هر چه این عدد بزرگتر باشد، آیفون یا آیپد شما را در تعداد دفعات بیشتری شارژ می کند. در شکل ذیل به خوبی نشان داده شده است که اگر باتری گوشی شما دو هزار و باتری تبلت نیز چهار هزار میلی آمپر باشد، پاوربانک هایی با ظرفیت 2، 6 و 10 هزار میلی آمپر به چه میزان آنها را شارژ خواهد کرد:

ویژگی های یک پاوربانک مناسب برای گوشی های آیفون و آیپد

با کدام پورت پاوربانک، آیفون یا آیپد خود را شارژ کنیم؟

معمولا اکثر پاوربانک های موجود در بازار دارای دو پورت خروجی USB یک و دو آمپر هستند. اگر مدل آیفون شما قدیمی تر باشد، بهتر است که آن را به پورت 1 آمپر متصل نمایید. اما مدل های جدیدتر آیفون، به خصوص مدل های iPhone 6 به بعد، از باتری های قویتری استفاده می کنند و بهتر است آنها را به پورت 2 آمپر متصل کنیم تا شارژ آنها سریعتر انجام گیرد.
با توجه به آنکه باتری های محصولات آیپد نیز از ظرفیت بالایی برخوردار شده اند، بهتر است آنها را به پورت خروجی 2 آمپر متصل نماییم. در نظر داشته باشید که هیچ ممانعتی برای اتصال دو دستگاه به صورت همزمان به پاوربانک وجود ندارد، اما با این کار زمان شارژدهی دستگاه های شما طولانی تر خواهد شد.

پاوربانک خود را از چه شرکتی خریداری نماییم؟

شرکت های معتبری که ارائه دهنده محصولات پاوربانک برای گوشی های آیفون و آیپد اپل هستند، از شما می خواهند تا پس از خرید محصول شماره سریال یا بارکد آن را در وب سایت رسمی آن شرکت ثبت نمایید. همچنین برخی از آنها برچسب هایی را با عنوان گارانتی بر روی جعبه محصول قرار می دهند که اطمینان شما را از خریدن یک محصول با کیفیت به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید