با 12 پاوربانک برتر سال 2018 آشنا شوید

با 12 پاوربانک برتر سال 2018 آشنا شوید

با 12 پاوربانک برتر سال 2018 آشنا شوید
با 12 پاوربانک برتر سال 2018 آشنا شوید

با 12 پاوربانک برتر سال 2018 آشنا شوید: 12 مورد از بهترین پاوربانک های موجود در بازار را بررسی کرده ایم تا با توجه به نیاز و کاربرد خود بتوانید بهترین شارژر همراه را پیدا کنید. در صورتی که ظرفیت بالا برایتان مهم باشد یا طراحی زیبا، کوچکی و قابل حمل بودن یا حتی مقاومت در برابر ضربه و شوک. با ما همراه باشید تا بهترین پاوربانک های سال 2018 را بشناسید.

بهترین پاور بانک های بازار :

اگر قبل از پایان روز باتری تلفن همراه، تبلت یا دیگر وسایل برقی شما تمام می شود؛ یا اگر اهل سفر هستید و برای مدت زمان طولانی به پریز برق دسترسی ندارید بی شک نیاز به یک پاوربانک قوی را احساس کرده اید. پاوربانکی با ظرفیت بالا و قابل اطمینان تا در هیچ موقعیتی شما را از تکنولوژی و ارتباطات دور نگاه ندارد.

12 پاوربانک برتر سال  2018 :

اگر ظرفیت برایتان همه چیز است

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 20100 میلی آمپری  PowerCore برند Anker

احتمالا برند انکر را می شناسید. این شرکت در سال 2009 توسط تعدادی از دوستان که در گوگل کار می‌کردند تأسیس‌شد و در مدت کوتاهی با سرعت روبه‌جلو پیشرفت کرده و به یکی از قدرت‌های مبتکر در عرصه موبایل تبدیل شدند. پاوربانک PowerCore با ظرفیت  20100 میلی آمپری خود یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که ظرفیت برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

با استفاده از این پاوربانک می توانید چندین بار تلفن همراه یا تبلت خود را شارژ کنید و با توجه به ولتاژ خروجی 4.8 آمپر برای شارژ بیشتر دستگاه های دیجیتال مناسب است.
متاسفانه این پاوربانک از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm بهره نمی برد اما با وجود تکنولوژی  PowerIQ یا VoltageBoost دستگاه های شما را با سرعت مناسبی شارژ می کند.

نکات مثبت محصول:

+ ظرفیت بالای پاور بانک
+ تکنولویِ شارژ سریع

نکات منفی محصول:

_ وزن زیاد
_ از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm پشتیبانی نمی کند

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 20000 میلی آمپری AUKEY

اگر پاوربانک PowerCore برند Anker برای شما مناسب نیست، انتخاب بعدی ما پاوربانک 20000 میلی آمپری AUKEY است. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی است که این امکان را به شما می دهد تا به صورت همزمان گوشی تلفن همراه و تبلت خود را شارژ کنید. این دستگاه دارای چراغ های  LED است که میزان شارژ باقی مانده پاوربانک را نشان می دهد.
شاید طراحی  بلوکی این پاوربانک تنها نقطه ضعف آن باشد. اما با داشتن این پاوربانک می توانیدچندین بار تلفن همراه و تبلت خود را شارژ کنید و در سفرهای چند روزه خود نگران شارژ دستگاه های دیجیتالی خود نباشید.

نکات مثبت محصول:

+ ظرفیت بالای پاور بانک
+ دارای دو درگاه USB

نکات منفی محصول:

_ طراحی بلوکی
_ تکنولوژی شارژ سریع ندارد

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 30000 میلی آمپری iMuto

اگر به دنبال پاوربانکی با ظرفیتی بیشتر از گزینه های بالایی هستید پیشنهاد ما این است که به سراغ شارژر قابل حمل و با ظرفیت فوق العاده  iMuto بروید. این پاوربانک با ظرفیت بسیار بالای 30000 میلی آمپری می تواند گوشی تلفن همراه و یا تبلت شما را در چندین نوبت به طور کامل شارژ کند و همراه مطمئنی برای شما باشد.
این شارژر قابل حمل با ظرفیت فوق العاده خود برای شارژ لپ تاپ ها و مک بوک نیز مناسب است. اگر این گزینه شما را هیجان زده کرد به یاد داشته باشید قبل از خریداری از سازگاری این محصول با لپ تاپ خود مطمئن شوید.
قیمت این محصول با توجه به ظرفیت فوق العاده اش هم گزینه ی دیگری است که ممکن است شما را برای خرید پاوربانک ذکر شده مجاب کند.

نکات مثبت محصول:

+ ظرفیت بالای پاوربانک
+ دارای سه درگاه خروجی

نکات منفی محصول:
_ طراحی نامناسب
_ وزن زیاد

برای آنها که اندازه و ضخامت حرف اول را میزند

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 10000 میلی آمپری Poweradd Pilot 2GS

شارژر قابل حمل Poweradd با ظرفیت 10000 میلی آمپری خود یکی از ارزانترین گزینه های این لیست است. این پاوربانک با ضخامت 1.3 سانتی متری خود از اندازه مناسبی برخوردار است تا آن را به راحتی در جیب و کیف خود جای دهید و برای استفاده های روزمره در محل کار یا دانشگاه به همراه داشته باشید.
این پاوربانک بر خلاف گزینه های بالایی از ظرفیت بالایی برخوردار نیست اما یکی از بهترین گزینه ها برای حمل راحت است که نیازهای روزانه شما را به خوبی برطرف می کند.

نکات مثبت محصول:

+ ظرفیت مناسب
+ پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع

نکات منفی محصول:
_ وزن تقریبا زیاد

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 10000 میلی آمپری Anker PowerCore II

پاوربانک 10000 میلی آمپری Anker PowerCore II سبکترین پاوربانک در این لیست است که به شما اجازه می دهد که حداقل دو بار به طور کامل گوشی خود را شارژ کنید.
شارژر همراه پاورکور2 در حدود 209 گرم وزن دارد و ضخامت آن تنها 15 میلی متر است. بنابراین می توانید آن را به راحتی در جیب یا کیف خود جای دهید و همه جا به همراه خود داشته باشید. این پاوربانک از تکنولوژی شارژ سریع انکر پشتیبانی می کند و شارژ سریع دستگاه شما را تضمین می کند.
مانند بیشتر نمونه های این لیست این دستگاه هم با کابل عرضه نمی شود و برای استفاده از آن باید به صورت جداگانه کابل شارژ را تهیه کنید.

نکات مثبت محصول:

+ طراحی فوق باریک
+ وزن کم و راحتی حمل

نکات منفی محصول:

_ کابل به همراه دستگاه ارائه نمی شود

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 5000 میلی آمپری Icework

پاوربانک Iceworks با اندازه کوچک خود به راحتی در تمامی طول روز همراه شماست و می تواند با مقدار ظرفیت خود حداقل یکبار گوشی تلفن همراه شما را به طور کامل شارژ کند.
برای استفاده از این محصول نیاز به همراه داشتن کابل جداگانه نخواهید داشت، زیرا این دستگاه به یک کابل میکرو USB یا لایتنینگ مجهز است. البته در نظر داشته باشید به دلیل نبود درگاه خروجی دیگر این پاوربانک برای شارژ دستگاه هایی با درگاه USB-C مناسب نیست.

نکات مثبت محصول:

+ کوچک و با ضخامت کم
+ بدون نیاز به کابل جداگانه

نکات منفی محصول:

_ کابل شارژ کوتاه
_ برای شارژ USB-C مناسب نیست

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 6700 میلی آمپری RAVPower

پاوربانک 6700 میلی آمپری RAVPower ارزانترین پاوربانک در این مجموعه 12 موردی است. این شارژر همراه با ظرفیت 6700 میلی آمپری خود می تواند حداقل یک و حداکثر دوبار گوشی تلفن همراه شما را شارژ کند. تنوع رنگی زیبا شامل رنگ های صورتی، آبی و نقره ای هم یکی دیگر از جذابیت های این محصول است.
RAVPower دارای چراغ های LED رنگی ای است که میزان شارژ باقی مانده دستگاه را به اطلاع شما می رساند تا در صورت نیاز در اولین فرصت به شارژ مجدد دستگاه مبادرت کنید. همچنین این  محصول از تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره می برد.

نکات مثبت محصول:

+ رنگهای زیبای روشن
+ طراحی کوچک

نکات منفی محصول:

_ می توانست کوچکتر هم باشد

برای آنها که دستگاه های دیجیتال متعددی دارند

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 50000 میلی آمپری MAXOAK

البته شاید این پاوربانک به راحتی گزینه های دیگر قابل حمل نباشد. اما این محصول با دارا بودن درگاه های خروجی زیاد می تواند چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. به همین دلیل می تواند یکی از بهترین گزینه ها در سفرهای خانوادگی و یا دوستانه باشد. این شارژر می تواند علاوه بر گوشی تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ های شما را نیز شارژ کند و به همین علت مناسب سفرهای کاری نیز هست.
MAXOAK دارای 6 درگاه خروجی است و یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای کاری است که می تواند در سفرهای خانوادگی نیز به کمک شما بیاید تا تمامی اعضای خانواده بدون نگرانی دستگاه های دیجیتال خود را شارژ کنند.

نکات مثبت محصول:

+ دارای شش درگاه خروجی
+ ظرفیت باتری زیاد

نکات منفی محصول:

_ طراحی بزرگ

بهترین پاور بانک

  • نسخه جدید پاوربانک 35000 میلی آمپری Qi-infinity

Qi-infinity یکی دیگر از پاوربانک های این لیست است که دارای درگاه های خروجی بیشتری نسبت به باقی گزینه ها است. این محصول با چهار درگاه می تواند تمامی دستگاه های دیجیتال شامل گوشی تلفن همراه، تبلت، دوربین دیجیتال و لپ تاپ های شما را شارژ کند.
یکی از این چهار پورت به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز است که میتواند با سرعت فوق العاده ای دستگاه شما را برای کار آماده کند.

نکات مثبت محصول:

+ چهار درگاه خروجی
+ ظرفیت باتری بالا

نکات منفی محصول:

_ طراحی بزرگ
_ با تمامی لپ تاپ ها سازگار نیست

بهترین پاور بانک

  • پاور بانک 30000 میلی آمپری ZeroLemon ToughJuice

ZeroLemon ToughJuice یک شارژر همراه مقاوم است که در برابر ضربات ناشی از افتادن و یا شوک سالم می ماند. این شارژر از اندازه مناسبی برخوردار است و به راحتی در کیف و جیب شما جای می گیرد و به همین دلیل می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.
این محصول داری چهار درگاه خروجی است که می توانند به طور همزمان به شارژز چهار دستگاه دیجیتال شما بپردازند.

نکات مثبت محصول:

+ چهار درگاه خروجی
+ قابلیت حمل آسان

نکات منفی محصول:

_ ظرفیت کم در مقایسه با قیمت

پاوربانکی برای تلفن همراه و لپ تاپ

بهترین پاور بانک

  • پاوربانک 20100 میلی آمپری و شارژر مسافرتی RAVPower

اگر میخواهید تنها یک شارژر همراه خود داشته باشید تا هم گوشی تلفن همراه و هم لپ تاپ خود را شارژ کنید RAVPower  گزینه مناسبی برای شما به نظر می رسد.
این شارژر دارای یک درگاه خروجی USB-C یک درگاه USB  و یک خروجی AC است. بنابراین می توانید شارژر لپ تاپ خود را به صورت مستقیم به آن وصل کنید.
ظرفیت 20100 میلی آمپری این محصول می تواند چندین بار گوشی تلفن همراه و تبلت شما را به طور کامل  شارژ کند.

نکات مثبت محصول:

+ دارای خروجی AC
+  ظرفیت بالای باتری

نکات منفی محصول:

_ طراحی بزرگ

بهترین پاور بانک

  • پاور بانک 23000 میلی آمپری Poweradd Pilot Pro2

این شارژر همراه می تواند از وسایل الکتریکی کوچک همچون گوشی تلفن همراه و دوربین های عکاسی تا وسایل بزرگتر مانند لپ تاپ را شارژ کند.
این محصول دارای سه درگاه خروجی است بنابراین می تواند سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

نکات مثبت محصول:

+ طرفیت بالا
+ ظاهر ساده و زیبا

نکات منفی محصول:

_ حمل و نگهداری نسبتا سخت

دیدگاهتان را بنویسید